BRĂILA 10k
REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
Parc Monument – Platou Sala Polivalenta – Brăila
SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETIȚIEI
Competiția “BRAILA 10k” (denumita în cele ce urmeaza “Competiția”) este organizata de Asociatia Clubul Sportiv Elite Running, in parteneriat cu Primăria Municipiului Brăila, Consiliul Judetean Brăila, Inspectoratului Scolar Judetean Brăila si Directia Judeţeană de Sport Brăila cu sprijinul, Rotary Club Braila si are ca scop promovarea miscarii (alergarea in aer liber) si a unui stil de viata sanatos pentru un segment larg al populatiei precum si implicarea comunitatii locale într-o acțiune de promovare a mișcării si strangerea de fonduri pentru cauze caritabile locale.
Participanții la Competiție sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Competiției (denumit în continuare “Regulament Oficial”).
Regulamentul Oficial este întocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din România, fiind disponibil în mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul www.runbraila.ro. Prin participarea la aceasta Competiție, participanții sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 2.
DATA SI LOCUL DESFASURARII COMPETIȚIEI
Competiția se va desfasura in orasul Brăila, duminică, 06 aprilie 2025, începand cu ora 8:30, avand startul si sosirea pe platoul din fata Salii Polivalente si traseul prin Parcul Monument, conform mecanismului Competiției, asa cum este acesta detaliat în Sectiunea 4 a prezentului Regulament.
Zona de start/sosire și traseele de concurs sunt marcate pe hartile afişata pe site-ul www.runbraila.ro (Trasee Braila 10K). Pe durata desfășurarii competiției, între orele 08:00 și 12:00, pe aleile din Parc Monument, pe unde se desfasoară traseele curselor se va restrictiona partial traficul.
SECTIUNEA 3.
CURSELE COMPETIȚIEI. CATEGORII. TRASEELE DE CONCURS.
Aceasta competiție se adreseaza pasionaţilor de sport și miscare în aer liber, a caror stare de sanatate le permite o alergare pe una din distanţele menţionate mai jos.
3.1. CURSE DE ADULTI ȘI ADOLESCENTI
3.1.1. DISTANTE DE PARCURS
- Cursa 3km – 1 tura x 3km
- Cursa 7km – 2 ture x 3,5km
- Cursa 10km – (1 tura x 3km) + (2 ture x 3,5km)
3.1.2. CATEGORII DE VARSTA :
3.1.2.1 Cursa – 3km
- Cursa adolescentilor: 15-17 ani (născuți între 07.04.2007 și 06.04.2010) fete și baieti
- 18 – 34 ani (născuți între 07.04.1990 și 06.04.2007) feminin și masculin
- Peste 35 ani (născuți înainte sau în data de 06.04.1990) feminin și masculin
3.1.2.2 Cursa – 7km
- 18 – 34 ani (născuți între 07.04.1990 și 06.04.2007) feminin și masculin
- Peste 35 ani (născuți înainte sau în data de 06.04.1990) feminin și masculin
3.1.2.3 Cursa – 10km
- 18 – 34 ani (născuți între 07.04.1990 și 06.04.2007) feminin și masculin
- 35 – 49 ani (născuți între 07.04.1975 și 06.04.1990) feminin și masculin
- peste 50 ani (născuți înainte sau in data de 06..04.1975) feminin și masculine
3.2. CURSE DE COPII
Cursele copiilor se vor desfasura pe urmatoarele categorii de vârsta, luand in calcul ziua de desfasurare a Competiției (06.04.2025), având starturi separate:
3.2.1. DISTANȚELE DE PARCURS
- copii 6 – 8ani (fete; baieti) – 600m
- copii 9-11 ani (fete; baieti) – 800m
- copii 12-14 ani (fete; baieti) – 1km
3.2.2. CATEGORII DE VÂRSTĂ
- copii 6-8 ani (fete; baieti) (născuți între 07.04.2016 și 06.04.2019)
- copii 9-11 ani (fete; baieti) (născuți între 07.04.2013 și 06.04.2016)
- copii 12-14 ani (fete; baieti) (născuți între 07.04.2010 și 06.04.2013)
3.3. CURSA FAMILY FUN RUN-1,5Km
Cursa Family Fun Run – se va desfășura pe distanta de 1,5km.
Cursa Family Fun Run – 1,5km este o cursa FUN, necompetitiva, foarte bine venita pentru cei care vor sa faca miscare in natura impreuna cu familia pe o distanta accesibila tuturor care doresc sa inceapa o activitate sportiva.
Pot participa copii de orice varsta (pana la 14 ani inclusiv – nascuti dupa data de 07.04.2010) dar numai alături de un însoțitor adult.
Copiii de la Cursa Family Fun Run – 1,5km pot fi inscrisi (și trebuie însoțiți obligatoriu pe traseu) de un adult înscris la oricare dintre celelalte curse sau de un adult înscris special la aceasta cursa. În cazul în care adultul este înscris la una dintre cursele 3km, 7km sau 10km, NU mai este obligatorie plata contribuției de participare si la proba Family Fun Run, însă adultul însoțitor nu mai poate primi în acest caz kitul aferent cursei Family Fun Run – 1,5km (inclusiv medalia de finisher), ci doar kitul probei la care este inscris (3km, 7km sau 10km).
Un insotitor adult poate alerga cu mai multi copii cu conditia ca toti sa fie inscrisi la aceasta cursa.
3.4. TRASEE DE CONCURS
Traseele de concurs vor fi semnalizate de catre organizatori prin conuri, garduri si benzi de delimitare si vor fi supravegheate de comisari (arbitri) de cursa si voluntari amplasati in diferite puncte ale traseelor.
In zona start/sosire traseul va fi securizat prin garduri de delimitare. Descrierea si harta traseelor sunt disponibile pe site-ul www.runbraila.ro (trasee).
SECTIUNEA 4.
MECANISMUL COMPETIȚIEI – PARTICIPANȚII ȘI DESFASURAREA COMPETIȚIEI
4.1. ELIGIBILITATE
Aceasta competiție se adreseaza copiilor(1 -14 ani) insotiti de un adult(la cursa necompetitiva Family Fun Run), copiilor (6-14ani), adolescentilor (15-17 ani) și adultilor care se vor întrece pe trasee stabilite de organizatori în functie de vârstă și pregatirea participanților.
Pentru cursa necompetitiva(Family Fun Run), participanții copii trebuie sa aiba maxim 14ani impliniti.
Pentru cursele individuale, participanții trebuie sa fi implinit 6 ani (pentru cursele copiilor), 15 ani (pentru cursa adolescentilor) și 18 ani (pentru celelalte curse) pana la data desfășurarii competiției (inclusiv) și sa fie apti din punct de vedere medical pentru acest tip de efort.
4.2. INSCRIERE
O persoana eligibila conform articolului 4.1 se poate înscrie la una din probele competiției pe pagina de Inscriere de pe site-ul oficial in limita si pana la data detaliata pe site-ul oficial in pagina de Detalii inscriere. Inscrierea participanților la cursele de 3km, 7km, 10km se face online pe site-ul oficial, pe categorii de varsta si sex conform sectiunii Categorii varsta si premiere , in limita si pana la data detaliata pe site-ul oficial in pagina de Detalii inscriere . Inscrieri la aceaste curse se pot face si la locul de predare a kiturilor (sportexpo), doar in limita locurilor ramase disponibile si conform Program Braila 10k anunțat pe site-ul www.runbraila.ro.
Inscrierea participanților (copii 6-14 ani) la cursele copiilor se face online pe site-ul oficial in limita si pana la data detaliata in pagina Detalii inscriere. Inscrieri la aceaste curse se pot face si la locul de distribuire a kiturilor si la locul de desfasurare a Competiției in ziua evenimentului (orele 9.45 – 11.10) in limita locurilor disponibile.
Inscrierea participanților la cursa Family Fun Run se face online pe site-ul oficial in limita si pana la data detaliata in pagina Detalii inscriere. Inscrieri la aceaste curse se pot face si la locul de distribuire a kiturilor si la locul de desfasurare a Competiției in ziua evenimentului (orele 9.45 – 10.50) in limita locurilor disponibile.
Pentru toate cursele ( copii, Family Fun Run, 3km, 7km, 10km) sunt considerate inscrieri valide, doar cele care au completate toate datele din formularul de inscriere (on-line) si fac dovada platii in termen de 1 zi lucratoare de la inscrierea on-line.
Inscrierile care nu au toate datele complete sunt considerate inscrieri incomplete si vor fi anulate.
Pentru a evita aglomerarea traseelor si pentru desfasurarea in siguranta a Competiției, numarul participanților este limitat. Numărul de locuri disponibile pentru fiecare cursa este detaliat pe site-ul www.runbraila.ro in pagina Detalii inscriere. Un participant(adult) se poate inscrie doar la o singura cursa competitiva(individuala).
Copiii participanti la Cursele Copiilor nu pot participa si la Cursa Family Fun Run din cauza faptului ca efortul depus este destul de mare in cazul parcurgerii ambelor curse care urmeaza a se desfasura la scurt timp una dupa alta. Cu exceptia adultilor de la Cursa Family Fun Run(care pot participa si la una din cursele competitive), NU este permisa inscrierea unei persoane la mai multe probe chiar daca plateste taxa de participare. Persoana inscrisa la mai multe curse si care participa la aceste probe va fi descalificata de la toate cursele.
4.3. CONTRIBUȚIA DE PARTICIPARE ȘI METODELE DE PLATĂ
Contributiile de participare pentru toate cursele sunt detaliate pe site-ul oficial in pagina Detalii inscriere . Plata contributiei de participare se poate face prin:
– plata online, cu card, pe site-ul oficial
– transfer bancar: în contul RO57BACX0000000877267000, deschis la Unicredit Bank, beneficiar Asociatia Clubul Sportiv Elite Running, CIF 31333790
Plata contributiei de participare se face în momentul înscrierii online sau în maximum 1 (una) zi de la data completării formularului online. Neplata contributiei de participare în termenul stabilit va duce la invalidarea înscrierii, locul de participare al neplătitorului devenind vacant pentru un alt participant.
4.4. DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE
Pentru cursele de 3km, 7km, 10km (adulti) la ridicarea kit-ului de participare toti participanții vor semna o declaratie prin care îsi vor da
acordul pe proprie raspundere ca sunt apti din punct de vedere medical pentru participarea la Competiție în prezenta unui reprezentant al
organizatorului si a unui martor. Aceasta declaratie va putea fi printata dupa inscrierea on-line sau va fi completata inainte de ridicarea
kit-ului.
La inscrierea si la ridicarea numarului de concurs (la locul de distribuire a kiturilor – pentru cursele copiilor, cursa 3km – Adolescenti si Cursa Family Fun Run – copii) precum si la inscrierea si la ridicarea numarului de concurs(la locul de desfasurare a competiției – pentru cursele copiilor si Cursa Family Fun Run – copii) – participanții sub 18 ani – vor fi insotiti de un parinte (sau tutore) care va completa si semna declaratia pe proprie raspundere prin care îsi va da acordul pe proprie raspundere ca minorul este apt din punct de vedere medical pentru participarea la Competiție, în prezenta unui reprezentant al organizatorului si a unui martor.
4.5. VALIDAREA CONCURENȚILOR ȘI RIDICAREA NUMĂRULUI, CHIP-ULUI DE CRONOMETRARE ȘI A KIT-ULUI. ECHIPAMENT DE CONCURS
O persoana care este înscrisa, în condițiile articolului 4.2, va trebui sa se prezinte la locul de ridicare a kit-urilor, conform Program Braila 10k, pentru ridicarea numărului de concurs, a chipului de cronometrare (lipit pe spatele numărului pentru participanții la cursele competitive) și a kit-ului de participare.
Pentru a fi validata și a ridica cele de mai sus, persoana va prezenta un act de identitate (pașaport, carte de identitate sau permis de conducere) și declarația pe proprie răspundere semnata. Pentru cursele de 3km, 7km si 10 km (adulti) si cursa 3km (adolescenti), numerele de concurs (pe care se va afla montat chipul electronic de cronometrare) se vor inmana concurentilor la ridicarea kiturilor numai dupa semnarea declaratiilor pe propria raspundere de catre parintii copiilor de 15-17 ani (cursa 3km – adolescenti) sau de fiecare concurent adult (la celelalte curse).
Pentru concurentii adulti, ridicarea kiturilor de participare se face personal(cu act identitate si declaratia completata si semnata) sau kitul poate fi ridica si de altcineva, aceasta persoana trebuind sa prezinte: declaratia semnata in original de concurentul participant si o copie dupa cartea de identitate(CI) a participantului. Pe spatele copiei cartii de identitate(CI), trebuie scris de mana si semnat de catre participant: ,,Subsemnatul , imputernicesc pe ……..sa ridice in numele meu kitul de participare pentru ,,Braila 10k’’. Mentionez ca am semnat in original declaratia pe proprie raspundere si am inteles toate conditiile de participare impuse de aceasta si regulamentul oficial’’.
ATENTIE: In mod exceptional, in ziua desfasurarii curselor de 3km, 7km, 10km(adulti si adolescenti) se vor oferi kiturile (intre orele 8.15 – 9.15) doar pentru concurentii inscrisi si confirmati care NU au domiciliul in Brăila. Se va avea grija ca chip-ul electronic de cronometrare (de unica folosinta) montat pe numarul de concurs sa NU fie dezlipit de pe acesta.
Pentru cursele copiilor si cursa Family Fun Run – copii, numerele de concurs si kitul vor fi inmanate conform Program Braila 10k numai dupa semnarea declaratiilor pe propria raspundere de catre unul dintre parintii copilului sau un tutore legal.
Kiturile pentru cursele copiilor (6-14 ani) si pentru cursa Family Fun Run se vor distribui atat la locul de distribuire a kiturilor cat si in ziua concursului conform programului anunțat pe site-ul oficial in sectiunea Prgram Braila 10k. Odată ridicat numărul de concurs(pe care este lipit chip-ul de cronometrare la cursele 3km, 7km, 10km), concurentul este validat pentru participarea la cursa. Numărul și chip-ul nu pot fi transmise unei alte persoane. Programul și detaliile privind ridicarea kiturile de concurs se găsesc pe pagina Program Braila 10k.
După ora limita de predare a kiturilor, ridicarea numărului de concurs și a kit-ului nu mai este permisa, acestea rămânând la dispoziția organizatorului. Kit-ul de concurs nu se poate trimite prin posta sau curieri. Participanții (copii si adulti) vor participa la competiție cu propriul echipament. Va fi descalificat automat orice participant care nu poartă numărul de concurs pe tricou sau poartă alt număr de concurs in locul celui primit din partea organizatorului.
In ziua competiției NU va fi posibila schimbarea sau inlocuirea numarului de concurs – in cazul pierderii si nici schimbarea numerelor de concurs intre alergatori. Aceste abateri duc la descalificare.
4.6. CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CURSA
Un concurent validat trebuie sa se prezinte la start la locul, în ziua și ora stabilite.
Echipamentul de alergare al participantilor trebuie sa fie corespunzator condițiilor meteorologice de la ora de desfășurare a competiției (inclusiv incalţaminte adecvata) și decent (sa respecte normele morale).
Numerele de concurs se vor amplasa pe echipamentul de alergare, în zona pieptului/abdomenului pe partea din fata, astfel incat sa fie vizibile.
Participantul va trebui sa respecte intocmai regulamentul cursei, incluzând regulile de fair-play (vezi Sectiunea 6), traseul cursei (sa treaca prin punctele de control), regulile privind aruncarea gunoaielor, precum și indicatiile persoanelor implicate în organizarea și desfășurarea cursei (comisarilor de cursa, personalului medical, de securitate, paza contra incendiilor). Daca participantul nu respecta regulile impuse de regulament, orice persoana implicata în organizarea și desfășurarea cursei, il poate descalifica.
Concurentii trebuie sa-si dozeze efortul în conformitate cu starea proprie de sanatate și pregatirea lor fizica la momentul cursei.
In cazul în care se afla în dificultate (hipo/hiper tensiune, ameteala, deshidratare, orice stare de rau) sau vede un alt alergator aflat în dificultate, orice participant va cere de îndata ajutor doar autoritatilor sau persoanelor implicate în organizarea și desfășurarea cursei.
4.7. START – LIMITA DE TIMP – REDESCHIDEREA TRAFICULUI
Pentru orele de start la fiecare proba va rugam sa consultati pagina de Program Braila 10k de pe site-ul oficial.
Timpul limita pentru curse este:
– Cursa 3km – 30min
– Cursa 7km – 1h
– Cursa 10km – 1h 25 min ( cu timpul intermediar de 55min, timp limita la km 6,5 – dupa parcurgerea primelor 2 ture(3km + 3,5km)
– Cursa Family Fun Run 1,5km – 20 min
Organizatorii si arbitrii au dreptul de a opri din cursa un concurent care nu are sanse rezonabile sa termine in timpul limita una dintre curse.
Participanții care vor ajunge la Sosire dupa limita de timp a fiecarei curse, nu vor fi inclusi in clasamentul cursei la care au participat.
Concurentii care depasesc limitele de timp vor fi avertizati de catre arbitrii si comisarii de cursa sa paraseasca traseul de concurs si vor trebui sa se indrepte imediat catre zona de start/sosire unde vor anunta organizatorul cu privire la renuntarea la cursa.
4.8. STABILIREA REZULTATELOR
Pentru cursele 3km, 7km, 10km (adulti si adolescenti) “clasamentul oficial” se va stabili prin cronometrare electronica si va fi disponibil pe site-ul Competiției in cel mai scurt timp (maxim 1-2 ore de la finalizarea curselor). Conform regulamentelor internaţionale “clasamentul oficial” este alcătuit pe baza “timpului oficial” înregistrat pentru fiecare alergător. “Timpul oficial” se măsoară din momentul startului oficial până în momentul trecerii liniei de sosire.
Se vor intocmi clasamente pe categorii de varsta si sex pentru urmatoarele curse (conform art. 3.1.2.1, 3.1.2.2, 3.1.2.3 – adulti si adolescenti si art. 3.2.2 – copii):
– Cursa 3km (adolescenti si adulti)
– Cursa 7km (adulti)
– Cursa 10km (adulti)
– Cursele copiilor – copii 6 – 14 ani
Pentru cursele copiilor clasamentelele se fac in ordinea sosirii prin biletele inmanate participanților la trecerea liniei de sosire.
Categoriile de varsta vor lua in calcul varsta la data desfasurarii evenimentului (06.04.2025).
4.9. RETRAGEREA DIN COMPETIȚIE
În cazul în care cineva dorește să se retragă din competiție, rambursarea contributiei nu este posibilă.
4.9.1 MODIFICAREA ÎNREGISTRĂRII
Pentru toate cursele din programul evenimentului, modificarea unei înregistrări (schimbarea de persoane sau trecerea de la o probă la alta) este posibilă cu maxim 14 zile înainte de data evenimentului printr-o cerere trimisă pe adresele oficiale din pagina de contact. Orice modificare a înregistrării va fi taxată cu 30 lei. Aceasta taxa suplimentara se va distribui in totalitate catre cauzele caritabile ale evenimentului.
4.9.2 RETRAGEREA SAU NEPREZENTAREA
Pentru cei retrasi(adica acei participanti care isi anunta neparticiparea), kit-ul de concurs va putea fi ridicat doar în perioada de ridicare kituri de la locul de distribuire a kit-urilor (conform Program Braila 10k). Dupa aceasta perioada nu se vor mai distribui kituri de concurs celor retrasi / neprezentati.
4.10. ARBITRII DE TRASEU
In diferite puncte ale traseului de alergare vor fi amplasaţi arbitri de traseu ce vor purta veste distinctive. Ei vor supraveghea respectarea traseului de către concurenţi și vor înregistra trecerile concurenților prin punctele respective.
La sfârșitul cursei, aceste date vor fi cumulate și se va verifica numărul de treceri ale fiecărui concurent prin punctele de verificare. Dacă unul dintre concurenţi nu a cumulat numărul total de treceri prin toate punctele de control, atunci concurentul respectiv va fi descalificat.
Dacă un arbitru de cursa va observa o tentativa de “tăiere” (scurtare sau abatere) a traseului, concurentul respectiv va fi descalificat. De asemenea, arbitrii de traseu dau indicații ce țin de traseu, regulament sau situații de urgenta.
Cursele vor beneficia și de prezenta unor arbitri mobili care se vor deplasa pe biciclete.
4.11. VOLUNTARI
Cursele vor beneficia de asistenta mai multor voluntari instruiți care vor oferi participanților următoarele:
- servicii la punctele de alimentare / hidratare
- ajutor la nevoie
- indrumare pe traseu
- interventie în caz de nevoie
- preventie
- asigurarea comunicării în caz de urgență
4.12. DEPOZITAREA BAGAJELOR
In ziua cursei, bunurile personale pot fi lăsate în grija organizatorilor in cortul special amenajat în zona start/sosire. Acestea se vor împacheta în sacii primiti de la organizatori pe care se vor aplica un sticker cu numărul de concurs.
Vă rugăm să nu lăsaţi acte sau bunuri de valoare. Organizatorii nu răspund de posibilele pierderi.
SECTIUNEA 5.
NOTIFICAREA SI INMANAREA PREMIILOR
La sosire, toţi participanţii vor primi medalii de finisher.
Vor fi premiate locurile 1, 2 si 3(categorii de varsta) de la fiecare cursa competitiva(3km, 7km, 10km). Premiile vor fi anuntate inainte de inceperea concursului in functie de sponsorii care se vor implica in acest proiect.
Diplomele de participare (doar pentru participanții la cursele de 3km, 7km, 10km – adulti si adolescenti) vor fi electronice si vor putea fi descarcate de pe www.runbraila.ro
Premiile ce nu sunt ridicate la festivitatea de premiere NU mai pot fi revendicate ulterior și nici nu pot fi trimise prin posta sau curier.
Cursa Family Fun Run -1,5km este o cursa necompetitiva la care NU se va intocmi clasament si NU se vor acorda premii.
Festivitatea oficiala de premiere va avea loc la locul de desfasurare a evenimentului in zona start/sosire. Pentru ora exacta va rugam sa consultati pagina de program oficial a evenimentului.
SECTIUNEA 6.
FAIR-PLAY
Alergatorii vor avea o atitudine fair-play și vor respecta urmatoarele reguli:
– vor folosi un limbaj și gesturi decente
– vor manifesta respect fata de alergatori, voluntari, organizatori și public
– vor alerga pe cat posibil pe partea dreapta a sensului de alergare
Nerespectarea celor de mai sus atrage descalificarea din competiție.
SECTIUNEA 7.
CONDITII ADMINISTRATIVE
7.1. ORGANIZARE
Organizarea evenimentului revine Asociatiei Clubul Sportiv Elite Running care se ocupa de implementarea evenimentului si care pune la dispozitie si arbitrii necesari desfasurarii Competiției.
Evenimentul este realizat in parteneriat cu Primăria Municipiului Brăila, Consiliul Judetean Brăila, Inspectoratului Scolar Judetean Brăila si Directia Judeţeană de Sport Brăila si cu sprijinul Rotary Club Braila.
Pe durata desfășurării concursului, participanții nu pot părăsi traseul de alergare și nici nu il pot schimba, prin scurtare sau alegerea de trasee alternative, respectând culoarul de delimitare trasat de către organizatori și marcat cu banda, garduri sau conuri. Participantii surprinsi de arbitrii sau comisarii de cursa in una din aceste situatiile vor fi descalificati.
7.2. PUNCTE DE HIDRATARE
Conform regulamentelor internationale vor trebui amplasate cate un punct de hidratare (apa plata, fructe, ciocolata, napolitane) la fiecare 5 km ai traseului. Pentru aceasta competitie pe tura de 3,5km va fi amplasat 1 punct de alimentare ( in apropierea zonei start/sosire).
La sosire toti participanții vor primi apa plata, mere, banane, portocale, glucoza, napolitane etc. Participanții sunt rugati sa arunce sticlele de plastic in zonele apropiate punctelor de hidratare pentru a inlesni procesul de curatenie.
7.3. PRIM AJUTOR – AMBULANȚA – RETRAGERE – SIGURANȚA COMPETIȚIEI
Punctul de Prim Ajutor va fi asigurat de o ambulanță contractată de catre organizatori. Aceasta va fi pozitionata in zona de start/sosire.
Personalul ambulanței va fi anunțat de arbitrii de pe traseu in cazul acccidentarii alergatorilor pe circuit si va merge de urgenta sa ridice accidentatii.
Alergatorii care s-au retras din cursa sunt rugati sa-si anunte retragerea la arbitrii de traseu sau daca ajung in zona start/sosire la arbitri din aceasta zona.
Pentru siguranta Competiției evenimentul va beneficia de:
– 1 ambulanta cu cadre medicale specializate (în apropierea zonei start/sosire);
– jandarmi si/sau polițisti locali, politisti rutieri in conformitate cu legislatia în vigoare;
– voluntari – pe tot traseul, în special în zonele cheie și în punctele de hidratare, vor fi voluntari instruiți, îmbrăcați cu echipament distinctiv.
Traseele de alergare vor fi delimitate prin garduri metalice, conuri și banda de demarcare.
7.4. TOALETE
Toaletele sunt plasate în zona de START/SOSIRE și în anumite puncte ale traseului.
7.5. SUSȚINĂTORI
Eventualii sustinatori ai participanților (membrii de familie, prieteni) pot ramane in vecinatatea traseului dar in afara rutei de alergare avind grija sa nu deterioreze zonele de spatiu verde.
7.6. SITUATII DE URGENTA
Dacă evenimentul este anulat din motive care nu țin de Organizator, alergătorii înscriși nu vor beneficia de rambursarea taxei de înscriere şi nici de compensaţii pentru alte pierderi, cum ar fi cheltuieli ocazionate de călătorie şi cazare. Toți participanții înscriși vor fi transferați automat la cursele corespunzătoare care se vor putea desfășura la o alta data sau în format virtual.
În măsura în care evenimentul nu poate avea loc sau este întrerupt din motive care nu sunt în controlul organizatorilor (cum ar fi, dar nelimitându-se la decizii administrative ale autorităților, cazuri de forță majoră, greve, instituirea unor stări de urgență etc.), acestia(organizatorii) nu vor fi responsabili de acoperirea niciunor prejudicii către participanți.
SECTIUNEA 8.
DISPOZITII FINALE
În conformitate cu legislația în vigoare, Organizatorii vor face publice numele câștigătorilor și premiile acordate în cadrul acestei Competiții. Lista câștigătorilor va fi publicata după data de 07 aprilie 2025 pe www.runbraila.ro
Organizatorii se obliga sa respecte prevederile Regulamentului (UE) 679 din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru detalii, accesați pagina: www.runbraila.ro. Concurenților le este interzisă aruncarea oricăror resturi sau gunoaie în zona de desfășurare a competiției, sub sancțiunea descalificării din competiție. Aceștia vor putea folosi fie coșurile de gunoi amplasate pe traseele de alergare, fie sacii menajeri puși la dispoziție de către organizatori în zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului strangerea deșeurilor de pe traseele de alergare și depunerea acestora în containerele aflate în zona start/sosire.
Organizatorii își rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data începerii competiției cu obligativitatea anunțării modificărilor intervenite pe site și la locul de desfășurare a competiției.
PERSOANE DE CONTACT:
Victor Vlad, Asociatia Elite Running – tel: 0722683799
Aurora Rizea, Asociatia Elite Running – tel: 0720136197
Radu Preda, Asociatia Elite Running – tel: 0744551143
ORGANIZATORI:
Asociatia Clubul Sportiv Elite Running, in parteneriat si cu sprijinul:
Primăria Municipiului Brăila
Consiliul Judetean Brăila
Directia Judeţeană de Sport Brăila
Inspectoratului Scolar Judetean Brăila
Rotary Club Braila